Zautomatyzuj swój sklep online i zwiększ zyski

Przygotujemy i wdrożymy dla Ciebie system Marketing Automation, który sprawi, że wykorzystasz każdą szansę na sprzedaż.
Bezpłatna konsultacja
Ponad 11 sprawdzonych scenariuszy automatyzacji
Copywriting, oprawa graficzna i wdrożenie do narzędzia Marketing Automation
Gwarancja zwiększenia przychodu albo zwrot pieniędzy

Zautomatyzuj swój sklep online i zwiększ zyski

Przygotujemy i wdrożymy dla Ciebie system Marketing Automation, który sprawi, że wykorzystasz każdą szansę na sprzedaż.
Ponad 11 sprawdzonych scenariuszy automatyzacji
Copywriting, oprawa graficzna i wdrożenie do narzędzia Marketing Automation
Gwarancja zwiększenia przychodu albo zwrot pieniędzy
Bezpłatna konsultacja

Zaufali nam

REALIZACJE

Zobacz nasze realizacje

korzyści

Dlaczego warto?

Po wdrożeniu naszej sprawdzonej struktury scenariuszy Marketing Automation u naszych klientów obserwujemy wzrost przychodów od 20 do 40% (w zależności od branży).

Bezpłatna konsultacja

Zwiększysz współczynnik konwersji

Wdrożymy sekwencje dedykowane porzuceniu strony, produktu lub koszyka, dzięki którym spadnie liczba niedokończonych transakcji, a konwersja wzrośnie.

Bezpłatna konsultacja

Podniesiesz średni koszyk

Żeby zwiększyć ilość produktów w koszykach Twoich klientów, niezbędne jest podsuwanie im dopasowanych propozycji produktowych w odpowiednim miejscu i czasie. Dopracowane sekwencje up-sell i cross-sell pozwolą Ci dostarczać dokładnie takie rekomendacje, a dzięki temu zwiększać wartość zamówienia.

Bezpłatna konsultacja

Sprawisz, że klienci będą częściej powracać

Wdrożymy sekwencje zawierające dopasowane oferty i sugestie produktów w oparciu o historię zamówień, co znacząco zwiększy częstotliwość zakupów wśród istniejących klientów.

Bezpłatna konsultacja

Zaoszczędzisz czas

Proces wdrożenia naszej sprawdzonej struktury ponad 11 scenariuszy Marketing Automation trwa 2 miesiące. Twoje zaangażowanie będzie potrzebne na etapie: formalności, warsztatu zerowego, akceptacji treści i oprawy graficznej.

Bezpłatna konsultacja

Jak wypadamy w porównaniu z innymi?

Zobacz na czym polega różnica we wdrażaniu Marketing Automation z nami, innymi agencjami i wdrażając wewnętrznie na narzędziu Marketing Automation.
Przesuwaj w bok
  
WewnętrznieInne agencje
Sprawdzona struktura ponad 11 sekwencji 
 
 
Integracja narzędzia ze sklepem 
Konieczność angażowania developera 
Copywriting 
Konieczność 
poświęcenia czasuCzasami
Dedykowana oprawa graficzna mailingów 
Wdrożenie na gotowych 
szablonachWdrożenie na gotowych 
szablonach
Testowanie tytułów, podtytułów, oprawy graficznej 
 
 
Gwarancja zwiększenia przychodu albo zwrot pieniędzy 
 
 
    
realne efekty

Zobacz realne wyniki naszych klientów

Wyszczególnione wartości to rezultaty działań marketing automation (newslettery oraz automatyzacje). 
branża
Beauty
branża
Akcesoria dla dzieci
branża
Fashion
branża
Home & Decor
branża
Suplementy diety
proces

Proces współpracy

01
30 min
Bezpłatna konsultacja
Podczas krótkiej rozmowy online zadamy Ci kilka pytań i sprawdzimy, czy nasze rozwiązanie będzie miało u Ciebie sens.
02
48 godzin
Audyt
W kolejnym kroku przeprowadzimy bezpłatny audyt zachowań klientów na Twoim sklepie (na podstawie danych z GA4), sprawdzimy kluczowe KPI (średni koszyk, współczynnik konwersji i powracalność klientów) i na tej podstawie prześlemy ofertę z konkretną strukturą scenariuszy do wdrożenia.
03
2 godziny
Onboarding
Po podpisaniu umowy umówimy się na spotkanie, podczas którego omówimy:
  • Pragnienia i potrzeby Twoich klientów
  • Przewagi konkurencyjne
  • Tone of voice
  • Propozycje komunikatów
  • Propozycję struktury scenariuszy i konkretnych kroków
  • Harmonogram dalszych działań
04
2 tygodnie
Copywriting
Napiszemy teksty do każdego maila w sekwencji (zwykle jest to 30-40 maili).
05
2 tygodnie
Oprawa graficzna
Zaprojektujemy oprawę graficzną do mailingów.
06
1 miesiąc
Wdrożenie i start
Wprowadzimy i uruchomimy automatyzacje w narzędziu do marketing automation (najczęściej pracujemy na Klaviyo).
07
4 miesiące
Testy A/B
Przeprowadzimy testy A/B tytułów, podtytułów, oprawy graficznej, CTA i odstępów czasowych, aby zmaksymalizować zwrot.
08
Gotowe!
Sprawdzenie warunków gwarancji
Sprawdzimy warunki gwarancji wpisanej w umowie, jeśli nie osiągniemy założonych wzrostów zwrócimy Ci całość wpłaconej kwoty.
proces

Zobacz, jak wygląda współpraca z nami

01
02
03
04
05
06
07
08
01
30 min

Bezpłatna konsultacja

Podczas krótkiej rozmowy online zadamy Ci kilka pytań i sprawdzimy, czy nasze rozwiązanie będzie miało u Ciebie sens.

Bezpłatna konsultacja
02
48 godzin

Audyt

W kolejnym kroku przeprowadzimy bezpłatny audyt zachowań klientów na Twoim sklepie (na podstawie danych z GA4), sprawdzimy kluczowe KPI (średni koszyk, współczynnik konwersji i powracalność klientów) i na tej podstawie prześlemy ofertę z konkretną strukturą scenariuszy do wdrożenia.

03
2 godziny

Onboarding

Po podpisaniu umowy umówimy się na spotkanie, podczas którego omówimy:

  • Pragnienia i potrzeby Twoich klientów
  • Przewagi konkurencyjne
  • Tone of voice
  • Propozycje komunikatów
  • Propozycję struktury scenariuszy i konkretnych kroków
  • Harmonogram dalszych działań
04
2 tygodnie

Copywriting

Napiszemy teksty do każdego maila w sekwencji (zwykle jest to 30-40 maili).

05
2 tygodnie

Oprawa graficzna

Zaprojektujemy oprawę graficzną do mailingów.

06
1 miesiąc

Wdrożenie i start

Wprowadzimy i uruchomimy automatyzacje w narzędziu do marketing automation (najczęściej pracujemy na Klaviyo).

07
4 miesiące

Testy A/B

Przeprowadzimy testy A/B tytułów, podtytułów, oprawy graficznej, CTA i odstępów czasowych, aby zmaksymalizować zwrot.

08
Gotowe!

Sprawdzenie warunków gwarancji

Sprawdzimy warunki gwarancji wpisanej w umowie, jeśli nie osiągniemy założonych wzrostów zwrócimy Ci całość wpłaconej kwoty.

Opinie klientów

Zobacz co mówią o nas nasi klienci.

Adtrip namówił nas do migracji naszych działań marketing automation z Sales Manago do Klaviyo. Kompleksowo zajęli się wdrożeniem scenariuszy i ich optymalizacją. Jestem zadowolony ze współpracy i widzę zauważalne wzrosty sprzedaży. Polecam Adtripa każdemu, kto chce mieć porządnie wdrożone marketing automation, a nie ma czasu się tym zajmować.
Piotr Tytyk
Co-Founder Gaminate
Współpraca z Adtrip przyczyniła się do rozwoju marki iossi. Przez powiększenie bazy mailingowej możemy lepiej wykorzystać potencjał automatyzacji mailingowych i wysyłać naszym klientkom bardziej spersonalizowane oferty. Wykorzystanie video UGC bardzo pozytywnie wpłynęło na zaangażowanie naszych klientek w Social Mediach. Bardzo doceniam stały i szybki kontakt z całym zespołem.
Katarzyna Nickel-Fiedorowicz
COO w iossi
Kreatywna, profesjonalna i ambitna ekipa, którą bardzo cenię. Widać, że są to ludzie z powołania, z pasją i chęcią do działania, czego nie uraczyłam w agencyjnych molochach, z którymi miałam nieprzyjemność pracować. Na duży plus przemawia indywidualne podejście do klienta i życzę sobie, żeby nigdy się to nie zmieniło, bo to ich duża siła.
Sara Michajłów
Co Founder w Moonsister
Z przyjemnością polecam Adtrip – agencję, która stale spełnia oczekiwania mojej firmy i osiąga znakomite wyniki. Zaangażowanie teamu w innowacje i śledzenie najnowszych trendów branżowych sprawia, że zawsze są o krok do przodu w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań.
Anna Madejska
CEO & Co Founder Slow Glow
Bardzo dobrze oceniam współpracę z Adtrip'em przy budowie nowego sklepu na Shopify. Pomimo niespodziewanej migracji i wyzwań technicznych, zespół Bartosza dopasował sklep do naszych potrzeb, łącząc doświadczenie z doskonałą komunikacją.
Damian Tomzik
CEO & Founder MIUMMASH
Długo szukałam zespołu, który w całości zajmie się u nas marketingiem. Zespół Adtrip kompleksowo zajął się płatnymi działaniami, newsletterem i automatyzacjami. Topowa agencja pod kątem wyników i estetyki dostarczanych materiałów. Polecam!
Magdalena Ruta
E-commerce Manager w Biopharmacia
Jesteśmy w pełni zadowoleni z efektów współpracy z Adtrip. Twórcy podeszli do realizacji z wysoką jakością i zaangażowaniem. Wszystko zostało wykonane w terminie i zgodnie z naszymi oczekiwaniami.
Roman Koritchuk
Creative Strategist w Lety Shops
Współpracując z firmą Adtrip, cieszymy się nie tylko skutecznością, ale także świeżością pomysłów przedstawianych przez młody i kreatywny zespół. Firma wyróżnia się solidnością, rzetelnością oraz indywidualnym podejściem do klienta, co przekłada się na świetną komunikację.
Emilia Kilian
E-commerce Manager w Nessa
Po wielu nieudanych współpracach z agencjami marketingowymi, nareszcie trafiliśmy na agencję, która jest w pełni zaangażowana w działania i obsługę klienta. Stały kontakt, szybka reakcja na potrzeby i zmiany to coś, co zdecydowanie wyróżnia Adtrip.
Paulina Roczkalska-Sokół
Kierownik działu sprzedaży w ECHO
Jasne i przejrzyste zasady współpracy, profesjonalna obsługa i duże zaangażowanie. Gwarancja wzrostu sprzedaży to niespotykane podejście do klienta. Adtrip to firma, którą zdecydowanie można polecić!
Dariusz Kaniowski
CEO & Co-Founder Pharmaverum
Profesjonalna obsługa, sprawna komunikacja, współpraca oparta na partnerskich relacjach i proste tłumaczenie zasad rynku e-commerce początkującym w tej branży. Adtrip potrafi dobrze zdiagnozować potrzeby klienta i na nie odpowiedzieć.
Dorota Kaczmarska
Dyrektor w Charlotte - chleb i wino
Poznaj opinie
naszych klientów
Profesjonalna obsługa, sprawna komunikacja, współpraca oparta na partnerskich relacjach i proste tłumaczenie zasad rynku e-commerce początkującym w tej branży. Adtrip potrafi dobrze zdiagnozować potrzeby klienta i na nie odpowiedzieć.
DOROTA KACZMARSKA
Dyrektor w Charlotte - chleb i wino
client photo
Po wielu nieudanych współpracach z agencjami marketingowymi, nareszcie trafiliśmy na agencję, która jest w pełni zaangażowana w działania i obsługę klienta. Stały kontakt, szybka reakcja na potrzeby i zmiany to coś, co zdecydowanie wyróżnia Adtrip. Podczas comiesięcznych spotkań on-line omawiamy wyniki, wymieniamy się spostrzeżeniami i planujemy kolejne działania. To właśnie dzięki współpracy z Adtrip znacząco podnieśliśmy przychody w naszym sklepie.
client photo
Paulina Roczkalska-Sokół
Kierownik działu sprzedaży
Serdecznie polecam agencję Adtrip. Podjęli się trudnego wyzwania w wyjątkowo wymagającej branży, proponując nowe i nieszablonowe strategię. Ich zaangażowanie i skrupulatność powoduje, że współpraca z nimi układa się świetnie.
Radosław Budzik
CEO & Co-Founder Hemp Juice
Z przyjemnością polecam Adtrip – agencję, która stale spełnia oczekiwania mojej firmy i osiąga znakomite wyniki. Zaangażowanie teamu w innowacje i śledzenie najnowszych trendów branżowych sprawia, że zawsze są o krok do przodu w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań.
Anna madejska
CEO & Co-Founder Slow Glow
FAQ

Często zadawane pytania

Jak możemy komunikować się w trakcie współpracy?
Czy niezbędna jest duża baza mailingowa, żeby wdrożenie marketing automation przyniosło oczekiwane rezultaty?
Czy marketing automation nie spowoduje nadmiernego zasypywanie klientów mailingami?
Jak długo trwa wdrożenie?
Prawie wcale nie otwieram maili komercyjnych. Jaką mam pewność, że e-mail marketing będzie działał dla mojego sklepu?
Sprawdź case study naszych klientów
zobacz wszystkie
Lubisz ciastka? My także! Nasza strona korzysta z nich, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenie. Przeczytaj więcej w Polityce prywatności
Wypełnij formularz
Wyślij Zapytanie
Formularz został wysłany!
Coś poszło nie tak. Sprawdź czy wypełnione zostały wszystkie pola lub spróbuj ponownie później.