Po wdrożeniu naszej sprawdzonej struktury scenariuszy Marketing Automation u naszych klientów obserwujemy wzrost przychodów od 20 do 40% (w zależności od branży).
Wdrożymy sekwencje dedykowane porzuceniu strony, produktu lub koszyka, dzięki którym spadnie liczba niedokończonych transakcji, a konwersja wzrośnie.
Żeby zwiększyć ilość produktów w koszykach Twoich klientów, niezbędne jest podsuwanie im dopasowanych propozycji produktowych w odpowiednim miejscu i czasie. Dopracowane sekwencje up-sell i cross-sell pozwolą Ci dostarczać dokładnie takie rekomendacje, a dzięki temu zwiększać wartość zamówienia.
Wdrożymy sekwencje zawierające dopasowane oferty i sugestie produktów w oparciu o historię zamówień, co znacząco zwiększy częstotliwość zakupów wśród istniejących klientów.
Proces wdrożenia naszej sprawdzonej struktury ponad 11 scenariuszy Marketing Automation trwa 2 miesiące. Twoje zaangażowanie będzie potrzebne na etapie: formalności, warsztatu zerowego, akceptacji treści i oprawy graficznej.
Wewnętrznie | Inne agencje | ||
---|---|---|---|
Sprawdzona struktura ponad 11 sekwencji | |||
Integracja narzędzia ze sklepem | Konieczność angażowania developera | ||
Copywriting | Konieczność poświęcenia czasu | Czasami | |
Dedykowana oprawa graficzna mailingów | Wdrożenie na gotowych szablonach | Wdrożenie na gotowych szablonach | |
Testowanie tytułów, podtytułów, oprawy graficznej | |||
Gwarancja zwiększenia przychodu albo zwrot pieniędzy | |||
Podczas krótkiej rozmowy online zadamy Ci kilka pytań i sprawdzimy, czy nasze rozwiązanie będzie miało u Ciebie sens.
W kolejnym kroku przeprowadzimy bezpłatny audyt zachowań klientów na Twoim sklepie (na podstawie danych z GA4), sprawdzimy kluczowe KPI (średni koszyk, współczynnik konwersji i powracalność klientów) i na tej podstawie prześlemy ofertę z konkretną strukturą scenariuszy do wdrożenia.
Po podpisaniu umowy umówimy się na spotkanie, podczas którego omówimy:
Napiszemy teksty do każdego maila w sekwencji (zwykle jest to 30-40 maili).
Zaprojektujemy oprawę graficzną do mailingów.
Wprowadzimy i uruchomimy automatyzacje w narzędziu do marketing automation (najczęściej pracujemy na Klaviyo).
Przeprowadzimy testy A/B tytułów, podtytułów, oprawy graficznej, CTA i odstępów czasowych, aby zmaksymalizować zwrot.
Sprawdzimy warunki gwarancji wpisanej w umowie, jeśli nie osiągniemy założonych wzrostów zwrócimy Ci całość wpłaconej kwoty.
Zobacz co mówią o nas nasi klienci.