Lety Shops
18 angażujących kreacji wideo w zaledwie 2 tygodnie
przewijaj, aby zobaczyć więcej
o projekcie
Letyshops to platforma cashback, która pośredniczy w zakupach online i umożliwia uzyskanie zwrotu części należności za zakupy. Ten węgierski serwis w 2023 roku rozpoczął działalność w Polsce, a jednocześnie również kampanie reklamowe na naszym rynku, skoncentrowane na pozyskaniu nowych użytkowników. Sprawdź, jak w krótkim czasie pomogliśmy Letyshops uzyskać skuteczne i jakościowe treści wideo do kampani w mediach społecznosciowych.
Branża
Serwisy cashback
zakres prac
Kreacje wideo UGC
efekty
18
kreacji wideo
48 sekund
średni czas trwania wideo
2 tygodnie
czas realizacji
01
wyzwanie

Jak regularnie pozyskiwać nowe i angażujące treści wideo do kampanii?

Grupą docelową serwisu Letyshops są osoby często kupujące online, w przedziale wiekowym 25-45 lat, które swobodnie czują się w środowisku internetowym i chętnie korzystają z usprawnień i aplikacji, które mogą przynieść im oszczędności lub inne korzyści. 

Od początku działalności w Polsce firma stawiała na reklamy wykorzystujące UGC – filmy, w których użytkownicy serwisu prezentowali jego działanie w sposób pasujący do dynamicznego środowiska mediów społecznościowych. Pierwotnie materiały do kampanii tworzone były wewnętrznie – ich przygotowaniem na podstawie scenariusza zajmowali się pracownicy Letshops. Wkrótce zasoby osobowe firmy zostały wyczerpane – by uniknąć wielokrotnego wykorzystywania w reklamach tych samych osób i tzw. ad fatigue, firma zdecydowała się na podjęcie współpracy z agencją reklamową w Polsce. 

Dodatkowe czynniki

  • Typ produktu: Letyshops oferuje usługi cashback, które trudno promować za pomocą statycznej grafiki; idealnym rozwiązaniem są treści wideo, w których osoba opowiada o zaletach korzystania z serwisu; 
  • Brak zasobów wewnętrznych: Letyshops to zagraniczna firma prowadząca działalność na kilku europejskich rynkach, dlatego zespołowi brakowało zasobów na regularne tworzenie skutecznych materiałów wideo in-house na potrzeby promocji w Polsce; 
  • Edukacja odbiorców: serwisy cashback wciąż nie są spopularyzowane na polskim rynku, dlatego niezbędne jest edukowanie odbiorców na temat sposobu działania i korzyści płynących z korzystania z Letyshops
02
rozwiązanie
Przygotowane materiały
No items found.
Przygotowane kreacje wideo

Stworzyliśmy jakościowe i skuteczne wideo UGC we współpracy z profesjonalnymi twórcami 

Krok 1: Opracowanie scenariuszy

Częścią briefu klienta był ramowy scenariusz w języku angielskim, który miał stanowić bazę do tworzenia materiałów. Na tej podstawie opracowaliśmy finalny scenariusz, zebraliśmy referencyjne wideo i materiały niezbędne do stworzenia filmów: zrzuty i nagrania ekranu z aplikacji Letyshops.

Krok 2: Rekrutacja twórców  

W Adtrip zajmujemy się pełną obsługą współpracy z twórcami, od wyboru twórcy, przez podjęcie współpracy i briefowanie, po uzyskanie niezbędnych praw autorskich oraz praw do wykorzystania wizerunku. 

Współpracujemy z szeroką bazą content creatorów, co umożliwiło nam rekrutację zróżnicowanych twórców dla Letyshops i dopasowanie komunikacji do różnych grup odbiorców, a także skuteczne uniknięcie problemu ad fatigue. Do współpracy wybraliśmy trzech twórców, a następnie kompleksowo zajęliśmy się briefowaniem, kontaktem z twórcami i koordynacją procesu nagrywania materiałów. 

Krok 3: Montaż i edycja

Po otrzymaniu nagrań od twórców zajęliśmy się edycją materiałów, dzięki czemu filmy zostały zmontowane w profesjonalny sposób, zyskały odpowiednią dynamikę oraz napisy. Dostarczyliśmy klientowi kilka wersji filmów z różnym montażem, umożliwiając wybór zgodnie z preferencjami i znajomością grup odbiorców. Dzięki dostępowi do surowych materiałów mogliśmy z łatwością wprowadzić poprawki do materiałów bez potrzeby angażowania twórców, co pozwoliło usprawnić i przyspieszyć proces tworzenia filmów.

03
rezultaty

18 gotowych materiałów wideo UGC w zaledwie dwa tygodnie 

W ciągu dwóch tygodni przygotowaliśmy 18 gotowych kreacji wideo UGC do wykorzystania w kampaniach reklamowych. Dopasowaliśmy formę współpracy do preferencji klienta, minimalizując jego wkład w proces przygotowania kreacji – na podstawie krótkiego briefu przedstawiliśmy propozycje gotowych kreacji, które trafiły w sedno. Dzięki doświadczeniu i znajomości rynku autonomicznie prowadzimy duże projekty i proponujemy skuteczne rozwiązania dopasowane do potrzeb klientów.

18
kreacji wideo
48 sekund
średni czas trwania wideo
2 tygodnie
czas realizacji
04
opinia klienta
Jesteśmy w pełni zadowoleni z efektów współpracy z Adtrip. Twórcy podeszli do realizacji z wysoką jakością i zaangażowaniem. Wszystko zostało wykonane w terminie i zgodnie z naszymi oczekiwaniami.
Roman Koritchuk
Creative Strategist w Lety Shops
Napisz do nas
Oddzwonimy w ciągu 30 minut.
wyślij wiadomość
Wiadomość została wysłana poprawnie.
Zazwyczaj odpowiadamy w ciągu 5-15 minut i natychmiast oddzwaniamy (w godzinach pracy biura, czyli od poniedziałku do piątku, między 8:00 a 16:00). Jeśli sytuacja wymaga dodatkowej weryfikacji informacji, podejmiemy to działanie, aby móc do Ciebie wrócić z kompletną odpowiedzią.

Miłego dnia!
Zespół Adtrip
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Zobacz pozostałe case study
zobacz wszystkie
Skontaktuj się z nami
Oddzwonimy w ciągu 30 minut.
wyślij wiadomość
Wiadomość została wysłana poprawnie.
Zazwyczaj odpowiadamy w ciągu 5-15 minut i natychmiast oddzwaniamy (w godzinach pracy biura, czyli od poniedziałku do piątku, między 8:00 a 16:00). Jeśli sytuacja wymaga dodatkowej weryfikacji informacji, podejmiemy to działanie, aby móc do Ciebie wrócić z kompletną odpowiedzią.

Miłego dnia!
Zespół Adtrip
Coś poszło nie tak. Sprawdź czy wypełnione zostały wszystkie pola lub spróbuj ponownie później.
Bezpośredni kontakt
Pracujemy w godzinach 9:00 - 17:00 w dni robocze.
Bartosz Behrendt
CEO & Founder
Wypełnij formularz
Wyślij Zapytanie
Formularz został wysłany!
Coś poszło nie tak. Sprawdź czy wypełnione zostały wszystkie pola lub spróbuj ponownie później.