MIUMMASH
116% wzrostu przychodów rok do roku! Case Study MIUMMASH
przewijaj, aby zobaczyć więcej
o projekcie
Miummash to polska marka obuwnicza, której wyróżnikiem jest rzemieślnicze wytwarzanie produktów w Polsce według własnych projektów z wysokiej jakości materiałów. Marka oferuje produkty dla kobiet, a także obuwie dziecięce. Rzemieślnicze podejście do produkcji wpływa także na ograniczone możliwości produkcyjne – mimo to, dzięki przemyślanej strategii marketingowej udało nam się osiągnąć imponujący wzrost przychodów już w ciągu 1 roku współpracy.
Branża
Fashion
zakres prac
Płatne kampanie
Marketing automation
efekty
116%
wzrostu przychodów
967%
średni ROAS (Meta & Google Ads)
4 901
nowych kontaktów w bazie
01
wyzwanie

Jak osiągnąć trwały wzrost obrotów marki przy ograniczonych możliwościach produkcyjnych?

Marka Miummash prowadziła dotychczas media społecznościowe, były to jednak wyłącznie działania organiczne, bez płatnych kampanii. Baza mailingowa była niewielka, a marka nie prowadziła żadnych działań e-mail marketingowych. 

Naszym podstawowym celem na początku współpracy stało się zwiększenie świadomości marki i sukcesywne, trwałe zwiększanie obrotów. W działaniach marketingowych marki rzemieślniczej kluczowe jest również odpowiednie sterowanie produktowe i zarządzanie asortymentem, tak, by sprostać możliwościom produkcyjnym.

02
rozwiązanie
Przygotowane materiały
No items found.
Przygotowane kreacje wideo
No items found.

Nowa strategia i kanały komunikacji

Żeby zwiększać świadomośc marki i pozyskać nowych klientów, musieliśmy dotrzeć do zupełnie nowych odbiorców. W tym celu stworzyliśmy nową strategię reklamową na platformy Meta (Facebook i Instagram) oraz wdrożyliśmy nowe kanały komunikacji z potencjalnymi klientami: płatne kampanie w Google oraz e-mail marketing i marketing automation. 

Kampanie Meta Ads (Facebook i Instagram)

Działania reklamowe podzieliliśmy na 5 części.

#1 Prospecting
Kampanie prospectingowe mają za zadanie docierać do nowych odbiorców. W tym przypadku skoncentrowliśmy się na optymalizacji pod sprzedaż z szerokim targetowaniem. 

#2 Oferty czasowe 
Osobną część strategii stanowiły kampanie z promocjami okolicznościowymi, odpowiadającymi danej porze roku, np. black week, wiosenna wyprzedaż, jesienne nowości.

#3 Pozyskiwanie obserwatorów
Kampania optymalizowana pod zbieranie ruchu na Instagramie i obserwowanie profilu – kampania o mniejszym budżecie, stanowiąca dodatek do powiększania zasięgu kampanii.

#4 Lead generation
Kampania optymalizowana pod pozyskiwanie kontaktów do newslettera. Dodatkiem do kampani był dedykowany landing page stworzony do zbierania kontaktów.

#5 Remarketing
Ostatnia część to kampanie remarketingowe – skierowane do osób, które odwiedziły stronę sklepu ale nie dokończyły zakupu. Wykorzystaliśmy zarówno kreacje oraz remarketing dynamiczny oparty na katalogu produktowym.

Kampanie Google Ads

Strategię Google Ads podzieliliśmy na 3 części.

#1 Performance MAX
Performance MAX to kampanie sprzedażowe, których strukturę oparliśmy o najważniejsze kategorie w sklepie – wydzieliliśmy osobne kampanie PMAX dla obuwia oraz torebek i akcesoriów.

#2 Kampanie tekstowe
Wdrożyliśmy wspierające kampanie tekstowe z dwoma typami grup reklam: dynamiczne (odpowiadające poszczególnym zakładkom sklepu) i tekstowe (na najważniejsze słowa kluczowe).

#3 Kampania brandowa
Kampania na słowa kluczowe powiązane z marką – jej celem jest ochrona haseł brandowych przed konkurencją i pewność wyświetlania się na górze wyników wyszukiwania.

Wdrożenie Marketing Automation

Wraz z rozpoczęciem działań reklamowych wdrożyliśmy również zupełnie nowy kanał komunikacji – automatyzacje w e-mail marketingu. Przygotowaliśmy i zaimplementowaliśmy spersonalizowane sakwencje, które odpowiadały na konkretne cele:

  • lojalizacja obecnych klientów;
  • zwiększanie konwersji wśród nowych osób; 
  • zwiększanie średniej wartości zamówienia i częstotliwości zakupów.

Strukturę sekwencji podzieliliśmy na 3 części:

#1 Sekwencje przedsprzedażowe

  • Powitalna
  • Edukacyjna
  • Po porzuceniu strony, produktu i koszyka

#2 Sekwencje posprzedażowe

  • Immediate Cross Sell (dosprzedaż produktów komplementarnych od razu po zakupie)
  • Cross Sell
  • Winback (po upływie 75 dni od zakupu)

#3 Sekwencje uzupełniające

  • Urodzinowa
  • Produkt znów w sprzedaży
  • Powitalna na Black Friday ze zniżką 
  • Czyszczenie bazy mailingowej

Newslettery

Ostatnim krokiem do sukcesu było wprowadzenie regularnej komunikacji newsletterowej. Dzięki angażującym treściom udało nam się osiągnąć wysokie zaangażowanie odbiorców w tym kanale – już pierwsze wysyłki cieszyły się bardzo dobrą trafnością, a z czasem ich skuteczność i kontakt z klientami przynosiły jeszcze większe benefity.

03
rezultaty

Wzrost przychodów o 116% rok do roku i średni ROAS 967%!

Na sukces marketingowy składają się świetne wyniki każdej części składowej. Kampanie w Meta Ads w okresie od 1 maja do 31 grudnia 2024 wygenerowały przychód na poziomie 674 571,21 zł (przy wydatkach 64 410,06 zł, ROAS = 10,47).

Wyniki Meta Ads


Kampanie Google Ads w okresie od 1 sierpnia do 31 grudnia 2024 r. przyniosły 211 181,26 zł przychodu (przy wydatkach 27 098,52 zł, ROAS = 7,79).

Wyniki Google Ads


Dzięki wysokiej skuteczności w kanale e-mail (Open Rate na poziomie 38% i Click Rate 7% dla automatyzacji) w okresie od 1 kwietnia do 31 grudnia 2024 uzyskaliśmy 716 732 zł przychodu, w tym ok. 600 000 zł przychodu z automatyzacji. Powiększyliśmy bazę mailingową o 135%, pozyskując nowych 4901 kontaktów.  

Wszystkie działania przyczyniły się do ciągłego i trwałego zwiększania przychodów marki.

Wyniki Email Marketing (dashboard Klaviyo)
116%
wzrostu przychodów
967%
średni ROAS (Meta & Google Ads)
4 901
nowych kontaktów w bazie
04
opinia klienta
Firma Adtrip to przede wszystkim młody, kreatywny i bardzo ambitny zespół. Doskonała mieszanka wiedzy, zaangażowania i pasji. Naszą współpracę oparliśmy na zaufaniu i wzajemnym słuchaniu - co nie jest rzeczą oczywistą w dzisiejszych czasach. Zespół dołożył wszelkich starań, aby jak najlepiej poznać profil naszej marki, ludzi którzy za nią stoją, nasze wartości, założenia i cele - krótko i długoterminowe. Dzięki temu, sukcesywnie wprowadzali nas w kolejne obszary marketingu w sieci, a my mogliśmy skupić się na doskonaleniu naszych rzemieślniczych produktów. Każde ich działanie jest idealnie “szyte na miarę“. Nie narzucają “sprawdzonych” rozwiązań, nie działają szablonowo. Swoją innowacyjną wiedzę i szerokie umiejętności potrafili doskonale wpleść i dostosować do specyfiki naszej działalności - a to ich największy atut i jednocześnie, z naszej perspektywy, największa trudność wśród firm świadczących podobne usługi. Dzięki współpracy z firmą Adtrip,udaje nam się wciąż poszerzać bazę naszych klientów zarówno na polskim jak i na zagranicznych rynkach, zwiększać wolumen sprzedaży produktów, jednocześnie nie obniżając poziomu obsługi klienta, nie tracąc na jakości rzemieślniczej produkcji, a nadto...opierać się wciąż na wartościach, które stanowią o marce MIUMMASH. Dla nas współpraca z zespołem Adtrip to wciąż bardzo inspirująca przygoda.
Damian Tomzik
CEO & Founder MIUMMASH
Napisz do nas
Oddzwonimy w ciągu 30 minut.
wyślij wiadomość
Wiadomość została wysłana poprawnie.
Zazwyczaj odpowiadamy w ciągu 5-15 minut i natychmiast oddzwaniamy (w godzinach pracy biura, czyli od poniedziałku do piątku, między 8:00 a 16:00). Jeśli sytuacja wymaga dodatkowej weryfikacji informacji, podejmiemy to działanie, aby móc do Ciebie wrócić z kompletną odpowiedzią.

Miłego dnia!
Zespół Adtrip
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Zobacz pozostałe case study
zobacz wszystkie
Skontaktuj się z nami
Oddzwonimy w ciągu 30 minut.
wyślij wiadomość
Wiadomość została wysłana poprawnie.
Zazwyczaj odpowiadamy w ciągu 5-15 minut i natychmiast oddzwaniamy (w godzinach pracy biura, czyli od poniedziałku do piątku, między 8:00 a 16:00). Jeśli sytuacja wymaga dodatkowej weryfikacji informacji, podejmiemy to działanie, aby móc do Ciebie wrócić z kompletną odpowiedzią.

Miłego dnia!
Zespół Adtrip
Coś poszło nie tak. Sprawdź czy wypełnione zostały wszystkie pola lub spróbuj ponownie później.
Bezpośredni kontakt
Pracujemy w godzinach 9:00 - 17:00 w dni robocze.
Bartosz Behrendt
CEO & Founder
Wypełnij formularz
Wyślij Zapytanie
Formularz został wysłany!
Coś poszło nie tak. Sprawdź czy wypełnione zostały wszystkie pola lub spróbuj ponownie później.